کابوس.بلک کتس



























ببینی ضرر نمیکنی

خودتون ببینید

ترانه سرا : مهدیه عرب
آهنگساز : آیدین یوسفی
تنظیم کننده : وانو

[Bm  -  F#m  - G - F#m - Bm] 2

Bm      A        Em             Bm       Em      Bm                                      

دیشب دوباره خوابتو دیدم ... تو رفته بودی از هوای من

Bm       A         Em         Bm           Em       Bm                                   

عطرت توی این خونه نمیپیچید ...خواب عجیبی بود خدای من

Bm                         A      F#m                         G                                 

خوابم پر از حرفهای مبهم بود ... خوابی که تصویرِ تو رو کم داشت

A-Em-G                     A      F#m                         G                              

من توی خوابم گریه میکردم ... اشکای من دنیا رو برمیدا        شت

A                                    G                         Bm                                  

دستای من چشمامو پوشونده ... اشکای من دستامو میبوسه

Bm    F#m        A          G                     Em                                     

باور کنم از پیش من رفتی ... یا رفتنت تنها یه کابوسه

A                              G                   Bm                                         

خشکم زده روی دو تا زانوم ... بیدارم اما خوابم انگاری

Bm      Em          G      Bm     F#m         A          G                         Em                   

برگردو تعبیرش کن این خوابو ... این بار اگه تنهام نمیذاری ، این بار اگه تنهام نمیذاری


نظرات شما عزیزان:

AVACS PURSE
ساعت19:22---31 تير 1392
سلام دوست عزیز به وبلاگت سر زدم خیلی خوب و زیبا بود پیلیز بهم سر بزن خوشحال میشم و اگه میشه یه کلیک کوچولو روی تبلیغات تو سایت کن دستت درد نکنه با آرزوی موفقیت

امیر ارسلان
ساعت15:43---25 تير 1392
ر مرسی خیلی خوب بود
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,ساعت 18:22 توسط mahsa 123|